Lombok en Gilli Trawangan

Als vervolg op het vorig geschreven bericht wil ik jullie de verhalen over Gilli en Lombok niet onthouden. Met een snelle maar ziekmakende speedboat zijn we in 2 uur van Bali naar Gilli Trawangan gevaren. Daar aangekomen werd direct duidelijk dat het enige vervoersmiddel op het eiland: paard en wagen zijn. Al hobbelend kwamen we in Noord Gilli aan bij een prachtige ECO villa waar we gedurende 4 dagen hebben overnacht. Gilli staat bekend om de prachtige heldere zee en unieke duik locaties. Na een aantal (diepe) duiken van 25 meter kon ik moe (stikstof) en voldaan gaan genieten van het plaatselijke eten welke op het strand, 5 meter van de zee, werd geserveerd.

De temperaturen van rond de 35 graden, de blauwe zee en het strand zorgden voor een lekker bruin kleurtje. Met een heuse ‘Ferrari’ boot hebben we de overtocht naar Lombok gemaakt waar we gedurende 9 dagen hebben genoten van de luxe van een Resort met groot zwembad. Om de cultuur beter te leren kennen hebben we scooters gehuurd waarmee we diverse markten, primitieve dorpjes en karakteristieke mensen en gewoontes hebben mogen ervaren.

Het was een unieke ervaring mee te mogen varen met de plaatselijke visser welke in een heup breed zeilbootje bij 5bft met ons ging uitvaren. Ondanks het feit dat we geen enkele vis hebben gevangen kon deze zeiltocht niet lang genoeg duren. Terug aan wal hebben we diverse tempels, weverijen, pottenbakkerijen en rijstvelden gezien.

Zoals in elk toeristisch land kunnen ook op Lombok de straatverkopers je overal goed vinden. Door 3 maal beleefd ‘ no thank you’ te zeggen lopen ze door naar de volgende. Persoonlijk was ik erg gecharmeerd door de primitiviteit van leven. Aan de kant van de weg vind je diverse stalletjes waar ABSOLUTELY WODKA flessen te koop zijn. De inhoud wordt met behulp van een trechter in 3 tellen in je tank gegoten... een leuke manier van tanken dus! :-)

Na een mooie tijd op Lombok, waar we onderanderen 9 uur hebben moeten wachten op het vliegveld vanwege een bezoek van de President die dag, zijn we in 25 minuten terug naar Denpasar (Bali) gevlogen. De laatste 3 dagen Bali hebben we besteed aan het ophalen van onze toffe surfboards, en een dagje strand. Ondanks de hoosbuien in de laatste week hebben we enorm genoten van de vakantie en zijn we gelukkig weer veilig terug in Nederland.

What’s next?? ...

Indonesie!

Het is 8 juli 2010, Familie Jelsma vertrekt naar Dusseldorf voor een 18 uur durende vlucht via Amsterdam, Singapore naar Denpasar (Bali). Samen met mijn broertje (15) en zusje (20) en onze ouders reizen we ruim 3 weken door Bali, Gili en Lombok.

Bali,

Natuurlijk staat Bali bekend om haar prachtige stranden en goede surf locaties waar zowel backpackers als andere toeristen hun eerste surflessen van de plaatselijke bevolking krijgen. Gedurende de eerste week op Bali krijgen we les van twee Balinese surfdudes die ons de do’s en don’t van het surfen bijbrengen. Ik heb genoten van het geweld waarmee de gigantisch hoge golfen bij Kuta het strand op rollen. Gelukkig braken de golfen iets verder van de plek waar wij ‘rippen’... Ondanks de sterke stroming bleek het surfen echt een groot succes! Na een aantal surf sessies en diverse surf spots maakten we met gemak de forehand en backhand turn! :-) Florin en ik besloten beide een surfboard (7.4) aan te schaffen. Na goed advies en pittig onderhandelen werden de boards met ons eigen design gemaakt!

De eerste week op Bali verbleven we in Ganggu, een klein dorpje waar toerisme in de kinderschoenen staat. Ons huisje is prachtig met veel bewerkt hout, grote tuin en zelfs een zwembad. We bleken de enige gasten en kregen veel aandacht van de bewakers, medewerkers, katten en honden. De gastvrijheid van de Balinezen is uitzonderlijk te noemen. Ondanks dat men vaak geen Engels spreekt maakt men zich met handen en voeten verstaanbaar. Een Indonesisch woordenboek kwam ons dus goed van pas!

Het kunstzinnige plaatsje Obud was een grote toeristische attractie. Bezoekjes aan de zilverfabriek waar je het werk van de handen arbeiders op 20cm kon bekijken drukken je met je neus op de feiten, hard eentonig werk voor een minimum loon blijkt hier normaal. Ook bezochten we de houtsnij factory, batik store en natuurlijk de rijstvelden (sawa’s). Na deze toeristische ervaring besloten we (uitgezonderd van het Hard Rock cafe) liever de minder toeristische dingen op te zoeken.

Opvallend in Bali is de religie. Drie keer per dag brengen de Hindoes kleine offers naar plekken waar gewerkt, gegeten, of geslapen wordt. Het gehele ritueel is inspirerend en erg mooi om te zien. Lombok daarentegen zal de Islam de boventoon voeren, hopen dat het ‘gezang’ met niet om 5 AM wakker maakt..

Wat betreft het rijden: de Balinezen rijden over het algemeen Links, maar ook rechts of tegendraads rijden komt veel voor! Links en rechts inhalen is toegestaan. De enige gouden regel die wordt gehanteerd luidt als volgt: reageer tijdig op wat er voor je gebeurd! Bumper kleven, met 4 personen op 1 scooter rijden en halverwege de weg stilstaan gebeurd continue!We zullen onze scooter skills in Lombok testen.

Na Bali reizen we door naar de Gilli eilanden en Lombok om de laatste 3 dagen weer te eindigen op Bali. Op 31 juli zijn we weer terug in het hoge noorden.

Groetjes, Linde

Update: my new job @ Segway NL!

Na een sollicitatieperiode rond november / december 2009 ben vanaf 1 januari 2010 werkzaam bij Segway Nederland. Als sales en event manager van Segwaybooking B.V. ben ik verantwoordelijk voor het gehele boekingsproces van Segway City tours, Promo, Rentals en Events.

De afgelopen periode ben ik werkzaam geweest in Den Bosch, bij het hoofdkantoor van Segway Nederland. Hier heb ik diverse uitdagende taken mogen uitvoeren / opzetten.

Segwaybooking.com is sinds 1 januari een nieuwe B.V. en is gevestigd in Amsterdam (PTA). Voor de operationele invulling ben ik opzoek naar geschikte zelfstandige partners die willen ondernemen in Amsterdam. Deze unieke mogelijkheid tot zelfstandig ondernemerschap is voor ambitieuze (sport managers) ondernemers een geweldige uitdaging!

Segway rijden is een hele speciale beleving. Al rijdend door de stad heb je veel bekijks en roepen veel mensen ‘kijk, zo’n ding wil ik ook!’ Ook mooi om een Segway tot mijn beschikking te hebben waarmee ik de reistijd van en naar werk kan verkorten.

De afgelopen winterse periode heb ik, vaak samen met Paul, veel door Nederland gereisd. Paul is begonnen met zijn afstudeer stage bij Royal Huisman / Rondal in Vollenhoven. Vandaar dat hij pas is verhuisd van Enschede naar Zwolle. Mijn ‘room’ in Arnhem bevalt nog erg goed. Leuk huis genootje, Marly, waarmee ik het een en ander mee onderneem. De omgeving verkennen zal na deze winterse periode beter gaan want mountainbiken door de Hoge Veluwe op de sneeuw was gaaf maar niet relaxt.

Uitkijkend naar de lente staat eerst een reis naar Ghana gepland waar ik Florin ga bezoeken. Samen met mijn vader en Florin gaan we rondreizen en de Ghanese cultuur ervaren. Na terugkomst in maart hoop ik weer volop te kunnen genieten van het watersport seizoen.

Voor zover een kleine update. Ik hoop jullie allemaal binnenkort een keer te mogen verwelkomen in Arnhem!

Winterse groeten,

Linde

Vlieland adventure

Na mijn diplomering in juli 2009 ben ik gedurende de zomermaanden actief geweest bij zeilschool Pean in Friesland. Hier heb ik lesgegeven aan diverse doelgroepen en ben ik veel gecoacht door ervaren trainers. Aan het einde van de zeer intensieve zeilweken ben ik samen met mijn vriend Paul een week Friesland gaan verkennen. In Makkum hebben we genoten van de krachtige wind en de diverse watersport mogelijkheden. Vliegeren, Catamaranvaren en windsurfen waren onze favoriet. Primitief kamperen op 100 meter van het IJsselmeer was ideaal . We hebben volop genoten van de extreme sport ‘CAT' - varen... wat een snelheid maakt zo'n boot zeg!! Nadat we even over de afsluitdijk reden besloten we de overige vakantie dagen naar het prachtige, nostalgische Friese eiland Vlieland te gaan.

Aan gestoken door het CAT -virus hebben we de trapeze van de Dart 16 ook op Vlieland getest. Een geweldige ervaring om over het wad te varen en te beseffen hoe hard je eigenlijk vaart! Mooier nog was het varen langs de zeehonden die nieuwsgierig hun koppies boven het water uitstaken wanneer wij langs voeren!

Tijdens onze vakantie zijn we bij Badhotel Bruin, gevestigd in de dorpstraat, wat gaan drinken. Omdat de uitstraling, gezelligheid en bediening mij hier erg aan sprak heb ik op de dag van ons vertrek gesolliciteerd voor een baan als hostes bij dit hotel - : Linde werd aangenomen!

Ondertussen werk en woon ik nu twee maanden op Vlieland. Een zeer goede combinatie van werken en solliciteren maakt dat ik hier wat langer ben gebleven. Ik heb een eigen kamertje boven de ‘Riviera lounge' van het hotel midden in de dorpsstraat. De werksfeer is zeer positief en ondanks de afstand van 240 km gaat het zeer goed tussen Paul en mij!

Onlangs ben ik een paar keer 'naar wal' gegaan voor een sollicitatie in Arnhem bij ‘the New legends marketing'. Afgelopen week kreeg ik te horen dat ik door de tweede ronde ben geselecteerd en mag beginnen als direct sales medewerker. Omdat ik twijfel aan de werkzaamheden van deze functie ben ik hier nog niet direct mee begonnen. Dit geeft mij tijd om de komende weken actief te solliciteren naar functies binnen mijn vakgebied: sport management. Ik ben daarom opzoek naar een baan in de sportwereld, events, organisatie en management van projecten etc. De organisatie van de Sail 2010, voorbereidingen voor 2028 of andere sportgerelateerde functies wekken mijn interesse. Wanneer u nuttige contacten of tips heeft hoor ik het graag.

Herfstgroeten vanuit Vlieland,

Back to Basic

Back to Basic,

Het ene moment woon, werk en leef je down under. Het andere moment vaar je op de Friese meren en schrijf je je afstudeer scriptie voor een zeilschool in Friesland!

Tegenstellingen kunnen bijna niet groter zijn wanneer je terug komt uit het oozoo mooie Australie en vervolgens nog een koude wintermaand in Nederland moet overleven. Het lijkt wel alsof de tijd heeft stilgestaan. Weinig veranderingen in het moederland terwijl mijn persoonlijke ontwikkelingen met grote sprongen vooruit is gegaan.

Natuurlijk is het alweer een paar maanden geleden dat ik weer voet op Nederlandse bodem zette. Toch voelt het als de dag van gisteren dat ik gezellig met mijn Aussie friends op de veranda van de prachtig ondergaande zon kon genieten. Terug in Nederland lijkt het gehaaste leventje weer snel te zijn opgepakt. Hoewel de uitspraak 'no worries' nog vaak in mijn vocabulaire voorkomt ben ik ondertussen ook door mijn stage geïntegreerd met de Friese taal.

Mijn afstudeerstage bij zeilschool Pean is een bewuste keuze geweest. Omdat dit recreatiebedrijf te koop staat leek het mij interessant om te onderzoeken wat de toekomst mogelijkheden voor Pean zijn en zodoende een meerwaarde te creëren voor de eigenaren van Pean. Mijn scriptie is daarom ook volledig gewijd aan het in kaart brengen van de huidige situatie van Pean en eventuele toekomst mogelijkheden. Op 8 juni zal mijn concept rapport moeten worden ingeleverd: time flies... op 24 Juni mag ik me gaan verantwoorden tijdens mijn afstudeergesprek en op 10 Juli hoop ik mijn diploma te mogen ontvangen! --- jullie zijn op de laatste 2 data van harte welkom!

Nog even flink bikkelen en vooral op de moment dat het zonnetje schijnt en het lekker waait NIET naar buiten kijken... surfen en zeilen is de afgelopen maanden één van mijn favoriete bezigheden geweest. In het nog koude Friese water is de waterstart is gelukt en ik ben begonnen aan de ZI-4 training (2-jarig CWO opleiding tot trainer/coach kielboot). De opleidingsmogelijkheden die mij zijn aangeboden bij zeilschool Pean hebben ervoor gezorgd dat ik de keuze heb gemaakt om vanaf deze zomer bij Pean te varen.

Met veel plezier en een brede glimlach hoop ik mijn studie binnenkort af te ronden en te genieten van een Nederlandse zomer. Plannen voor daarna zijn nog niet concreet. Doorstuderen / reizen??!

Oant sjen!

Linde

New Zealand

New Zealand,

Wat een avonturen! Na het afronden van mijn super stage bij Riverlife ben ik met Martin (mijn vader) naar Christchurch (zuidereiland van NZ) gevlogen. Twee prachtige weken toeren met een 'bestelbusje' was een groot avontuur en een heerlijke vakantie! Het zuidereiland heeft een fantastische natuur. Nog nooit had ik zoveel verschillende soorten bergen gezien in hetzelfde land. Ik weet dat het gek klinkt maar al rijdend door het eiland leek achter elke berg weer een nieuw landschap te beginnen. In een woord: Amazing!

Zoals je op de foto's hoogstwaarschijnlijk al wel gezien hebt zijn we als echte toeristen gaan reizen. Kamperen deden we waar maar wilden: aan het prachtige Lake Tekapo met zijn helder blauwe water en kale bergen maar ook aan de voet van Mt. Cook, de hoogste berg met de enorme gletsjer waar we een helikopter vlucht gemaakt hebben en een schitterende landing maakten boven op de gletsjer en top van de berg met het mooiste uitzicht over Mt. Cook! NZ is een ideaal wandel land, Martin en ik hebben een aantal keren 'tramping' gedaan maar helaas niet zoveel gewandeld als we wilden i.v.m de vele regen.

Brisbane miste ik zeker maar in NZ was Queenstown zeker mijn favoriet. Het prachtig opgebouwde stadje ligt aan een groot meer waar we zelfs gezeild hebben op de America's Cup Yacht de NZL14! Met de gondel boven op de berg een prachtig uitzicht over de omgeving en een leuke snelle rodelbaan on top. Queenstown wordt gepromoot als HET walhalla voor adventure & extreme sports. De wereld beroemde A.J. Hackett bridge bungy jump heb ik gesprongen en gaf zo'n kick dat ik direct nog een keer wilde.... Otago is een van de wijnstreken van NZ, al rijdend door de bergen zie je schitterende wijngaarden en pittoreske dorpjes. Cromwell was het plaatsje waar ik zo zou kunnen wonen, een sporthotel zou kunnen opzetten en zowel de zomer als winter sporten zou kunnen uitvoeren... Who knows!?!

De Milford sound overnight cruise was een van de hoogte punten van onze trip. Na een lange rit kwamen we bij de west kust aan, hoge bergen en veel, heel veel water! De boottrip was gezellig met mensen van all over the World. Yenga spelen met chinezen was een groot succes maar nog beter was de kayak trips over Milford sound met interessante grotten en helaas veel sandflies...au! Terug in Queenstown hebben we een dames Nettball toernooi gevolgd van de beste speelsters down under. In Christchurch hebben we de eerste Rugby wedstrijd van het nieuwe seizoen gezien en zelfs een nachtje in een B&B geslapen.

Zoveel toffe dingen die we gezien en gedaan hebben....

Wist je dat: Down under en vooral in NZ de sterren hemel totaal anders is dan je in Europa kan zien? De Milkyway kan je op het zuidereiland bij een heldere nacht heel duidelijk herkennen! Nou ben ik niet zo'n sterrenkundige maar dit was echt tof om te zien! L.O.R.D is natuurlijk grotendeels opgenomen in NZ en daarom 'herken' je veel plekken. Omdat het 2 redelijk koude weken waren van de zomer in NZ zijn we ook een gletsjer tocht gaan maken aan de west kust bij de Franz Josef Glacier. Uitgerust met natte wandelschoenen, regenjas en ijzers zijn we een tocht gaan maken naar en in de gletsjer waar je echt het blauwe ijs kan zien en tussen ijsmuren door kan lopen!

Vraag me niet wat ik het mooiste vond van de trip want al deze hoogtepunten zijn onbeschrijflijk mooi en fantastisch om te mogen ervaren. In 2 weken hebben we 2695 km afgelegd, veel van de 30 miljoen schapen gezien en volop genoten. Nu terug in Nederland (zaterdag de 28ste aangekomen) is het erg wennen aan het grauwe Nederlandse weer, de mensen en het vlakke landschap. Toch is het fijn om vrienden en familie weer te zien en te spreken. Ik kijk ernaar uit om deze week te starten met mijn afstudeer stage bij zeilschool Pean, een nieuwe uitdaging en misschien wel een 'cultuur shock?!' haha Friesland here I come!

Ps. Bedankt voor het volgen van mijn verhalen en je interesse. Ik zal proberen ook in Nederland iedereen weer op de hoogte te houden!

Cheers! Linde

The End

De laatste weken in Brisbane vliegen voorbij, elke vrije minuut heb ik de laatste weken besteed aan het werken en afronden van mijn studie opdrachten en reports. Het project, RACQ 150 Must Do's of Queensland is afgerond met een geweldig resultaat. De doelstelling om in de top 20 te eindigen is overtroffen met een uiteindelijke plaats in de top 10!!! Dit betekent enorm veel vrije publiciteit voor Riverlife en media aandacht van grote televisie zenders. Vorige week heb ik daarom een filmploeg van 'The Weekender' een dag begeleid bij alle activiteiten. Het resultaat: op 28 Februari wordt er een promo spotje voor Riverlife uitgezonden op de Aussie t.v. met o.a. een interview waar Jess (de Floortje Dessing van Australie) en ik al kayakend werden gefilmd!! John, de eigenaar van Riverlife is laaiend enthousiast en dol blij met dit resultaat. Mijn stage beoordeling zou je voor de grap een keer moeten lezen.

Naast het vele werken heb ik, zoals je van me gewent bent, genoten van het leven hier in Brisbane. Met 6 vriendinnen zijn we een dagje gaan wandelen in de Springbrook Mountains, super nat en veel glibberige wormen, slangen, kreeften en bloedzuigers maar zeker de moeite waard! Leuke foto's bij de enorme waterval en uitgeholde bomen zijn het resultaat! Ook zijn we op een van de mooiste en zonnigste dagen van het jaar naar Byron Bay gereden om daar in het hippie stadje nog even de nieuwe bikini's op het strand te showen!

Feestjes, borrels en meidenavonden moeten natuurlijk ook even genoemd worden. Leuke avondjes stappen vanaf 7pm in Normanby of the Story Bridge hotel....! Ik zal mijn vrienden hier enorm missen wanneer ik in maart weer terug in Nederland ben. Het is bijzonder om te zien dat je een hechte vriendschap met internationale vrienden kan opbouwen in zo'n korte tijd. Ik weet zeker dat ik deze schatten zeker weer ga zien!

Familie in Brisbane?! Ja! Mijn vader is afgelopen week in Brisbane aangekomen en heeft de stad en omgeving een beetje kunnen zien. Heerlijk om weer even familie om je heen te hebben en hem mijn leventje hier te laten zien. Samen met staf van Riverlife hebben we een afscheidsborrel gehouden, heb ik een super mooi fotoalbum gekregen met de tofste foto's en teksten. John, heeft zelfs een tennis avond georganiseerd waar we allemaal een balletje konden slaan en vervolgens bij hem thuis gegeten hebben. Dianne heeft weer alles uit de kast getrokken om ook mijn vader het naar zijn zin te maken en last but not least heb ik Dianne en Martin (mijn vader) meegenomen voor een trip naar Moreton Island waar we van de zandduinen zijn gaan glijden (45 km per uur!) en dolfijnen hebben gevoerd!

Afscheid nemen is nooit iets waar je naar uitkijkt, toch heb ik op dit moment een voldaan en tevreden gevoel en ben ik klaar voor de nieuwe stap. Hoewel ik hier gemakkelijk nog een paar jaar had kunnen blijven wonen ga ik terug naar Nederland om mijn studie af te ronden. Ik kijk ernaar uit om nu in Nederland bij zeilschool Pean aan de slag te gaan.

Voor diegene die geinteresseerd is in de stand van zaken betreft de sollicitatie voor de Island Reef Job check youtube onder de titel 'Linde Hamilton' of voor de geuploade versie via deze link: http://www.islandreefjob.com/#/most-recent/watch/SJ89LKVP0J0?ob=creation_date&desc=1&c=NL&as=25&s=10 en stem voor mij!!

Fitness First heeft vanaf vandaag helaas een klant minder. Ik heb met enorm veel plezier elke dag gebruik gemaakt van alle lessen en apparaten bij Fitness First. Zoals ik al eerder genoemd heb was dit een 'try out' om te zien of ik fitness nou wel of geen sport kan noemen.... Om eerlijk te zijn blijf ik bij mijn standpunt dat fitness in mijn opzicht geen directe sport is maar een middel om specifieke lichaamsdelen te trainen en beter te kunnen worden in b.v. een sport. Máár, afgelopen maand heb ik niet alleen aan de apparaten gehangen maar ook alle cursussen gevolgd zoals body pump, body attack, body jam, RPM (spinning) etc. gezien de inspanning en het resultaat moet ik wel zeggen dat ik veel 'gesport' heb!! Hihi...... ik sta open voor commentaar :-)

Vanuit New Zealand zal ik het volgende reisverhaal schrijven. Martin en ik vliegen naar Christchurch om daar 2 weken een camper te huren en het zuider eiland te verkennen! Op 28 Februari kom ik s'ochtends vroeg weer aan op schiphol en hoop ik jullie allemaal snel weer te zien!

Liefs en Knuffels!

Australia Day!

Australia Day,

Wat een feest! Kakkerlakken races, ananas werpen, aussie BBQ's en vuurwerk. Australia day is een nationale feestdag er wordt gevierd dat in 1788 de eerste vloot Sydney bereikte. Deze dag deed me denken aan onze Koninginnendag - de Australische kleuren: groen en geel, vlaggen en 'aussie aussie aussie, hoihoihoi' geroep om je heen!

De afgelopen weken heb ik eerlijk gezegd niet zo heel veel meegemaakt. De tijd is voorbij gevlogen en ik heb vrijwel elke dag volledig besteed aan sporten, stage en school opdrachten. De lifestyle hier in Australie is heerlijk maar ik besef nu ook dat de Aussies ook knetterhard kunnen en moeten werken. Dagen van 8-10 uur zijn niet uitzonderlijk en de hitte van de laatste weken maakt het buitenwerken zwaar. Zeker 2 liter water wordt er bij mij naar binnen gegoten op een 'normale'werkdag. Hoewel de zon niet volop schijnt is de luchtdruk hoog en zeer vermoeiend.

De zomervakantie is voor veel kids nu voorbij en het hoogseizoen is bijna ten einde. Nog een paar weken stage lopen bij Riverlife en mijn fantastische tijd zit er alweer op. Ik kijk ernaar uit om met mijn vader naar New Zealand te reizen en de beauty van het Zuidereiland te ontdekken. Maar aan de andere kant is de gedachte te moeten vertrekken uit Brisbane, Australie vreselijk. Een korte, heftige, indrukwekkende en waardevolle periode in Brisbane is dan alweer ten einde. Gelukkig ben ik er zeker van dat ik mijn 'nieuwe' vrienden weer ga zien en eventueel zelfs de wereld met ze ga rondreizen!

Vorig weekend ben ik nog met Dianne, Alice en Ashley naar Noosa geweest om een paar dagen uit te rusten en studieboeken door te lezen. Dianne heeft me leren vissen en na mijn GROTE vangst (1 vis) kwam ik tot de conclusie dat ze ‘m wilden eten!! Weer een ervaring rijker: vis doden, vis fileren, vis bakken en vis eten...mmm (wat zielig...) De Eumundi markets waren gezellig en écht Australisch, t surfen was heerlijk en t shoppen te gek! Ik heb zelfs Eric, vriend van Peter uit Melbourne, weer gezien en uitgebreid gewandeld met Sam (de hond hond van Dianne). Uitgerust en wel weer terug in Brisbane om in The Story Bridge onze gebruikelijke drankjes te nuttigen!

Misschien hebben jullie in Nederland al een promotie gezien van http://www.islandreefjob.com/ waar je kan solliciteren voor je droom job op Hamilton Island?! Afgelopen weekend heb ik samen met de marketing designer van Riverlife: Stacey, een 60 sec. video gemaakt waarin ik mezelf promoot en solliciteer voor deze job. Niet geschoten is altijd mis dus binnenkort kunnen jullie mijn promo video spotten!!

Dit keer even een kort verslag maar ik ga weer verder met mijn 'assignments'.... Tot snel!